2011. október 30., vasárnap

...

A régi Jó Hírek és Útjelzők között keresgéltem egy cikket.  Bár amit szerettem volna, azt nem találtam meg, de helyette találtam ezer másik nagyon jó írást. Az általunk felvetett témákat is érintik, és sokszor konkrétan csak egyre fókuszálnak rá, kivesézve azt amennyire csak lehet.  Az Útjelző XI. évfolyam 2. száma (narancssárga borítója van) például elsősorban a filmekkel, a médiával foglalkozik (A hétköznapok kísértései, Tele-vízió: Nézz és gondolkozz! – Nézz, hogy ne gondolkozz?, Milyen a „jó” film – Létezik-e keresztény esztétika? … stb.).  Elég összeszedett írásokkal, értékes gondolatokkal, szemléletes és érdekes gondolati illusztrációkkal találkoztam. Sikerült hozzáragadnom az újsághoz. :) Ízelítőnek a fórum részből illesztettem be, plusz a „Sátán találkozót tartott” című cikkből egy grafikát. 
Nekem sikerült választ találnom az e téren felvetődő kérdéseimre. Bízom benne, hogy ti is találtok benne számotokra hasznos gondolatokat. :)




„Jobb a kukába dobni, amit nem tudunk uralni, semhogy hatásával bűnre csábítson.  Inkább éljünk nélküle „egy szem” életet, minthogy elveszítsük lelkünket. Krisztus utasítása, hogy „vájd ki”, azaz fordulj el mindattól, amit a szem néz.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Eredeti háttér | Orion köd | Világító torony | V.torony 2 | V.torony 3 | V.torony 4