2011. szeptember 20., kedd

Plafon

Ma reggel kértem Istentől ezt, azt, miközben imám bizonyára a plafonig eljutott, de nem tovább.
Fel tettem magamnak a kérdést, vajon miért? Azt hiszem a válasz nem az, hogy "nem éreztem semmi különös érzést", vagy "sokszor elkalandoztam miközben Teremtőmet próbáltam megszólítani". Ezek is igaz meglátások voltak ma reggel esetemben, de az ok nem itt keresendő. Ahogy gondolkoztam, megértettem a "spanyol viaszt" (ami eddig nem volt tiszta számomra), egyszerűen nem bíztam abban, hogy valami eredménye egyáltalán lenne Istenhez fordulásomnak.
Volt már több tapasztalatom (imameghallgatásom), ezekre alapozva eldöntöttem, márpedig bízom abban, hogy Isten meghallgat, és valóban be fog avatkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Eredeti háttér | Orion köd | Világító torony | V.torony 2 | V.torony 3 | V.torony 4