2011. szeptember 7., szerda

Joni

Megnéztem ezt a filmet:
http://keresztenyfilmek.com/szinkronizalt-filmek/386-joni.html

Kicsit hosszú, és a közepe felé úgy éreztem, hogy unalmas, de a végére megérintett, és elgondolkodtam. Ez meg van könyvben is, először azt kezdtem olvasni, abból még csak másfél fejezetet olvastam. Azért néztem meg a filmet, mert úgy gyorsabb :) Bár a könyv, amit eddig olvastam belőle, úgy érzem, tartalmasabb lehet.
Tehát most elgondolkodtam magamban... Főleg ezen a mondaton, hogy: inkább legyek így tolószékben és hogy ismerem Istent, minthogy egészséges lennék és nem ismerném. (nem szó szerint van idézve, de ez a lényege)
És, hogy így valaki bizonyságot tesz Istenről ebben a helyzetében, úgy érzem, ennek van hatása.

2 megjegyzés:

  1. Én is láttam a filmet és nekem is nagyon tetszett! Szívesen elolvasnám a könyvet is tőle. Nick Vujicic említi Jonit nagyon sokszor az Életem határok nélkül könyvében. Az is nagyon jó könyv!:) Szerintem ezeknél az embereknél tényleg azért engedte meg ezt a jó Isten, hogy minket bátorítsanak és a hitünket megerősítsék.

    VálaszTörlés
  2. Az Életem határok nélkül könyvet még nem olvastam, érdekes könyv lehet.
    Igen, elég komoly bátorítást tudnak adni, és talán még jobban azok számára, akik hasonló helyzetben vannak.

    VálaszTörlés

Eredeti háttér | Orion köd | Világító torony | V.torony 2 | V.torony 3 | V.torony 4