2012. július 10., kedd

értesítő teszt 1

teszt 1

13 megjegyzés:

  1. Bocs mindenkitől a sok próbáért :) A blogspot 10-nél több értesítőt nem enged, és ezt szerettem volna kibővíteni úgy, hogy egy darab külön levelezőlistát állítok be, és az küldené tovább mindenkinek... egyelőre még nem sikerült... (a blogspot-tól a levelezőlisták felé érkező értesítő e-mail nem akar tovább küldődni...)

    VálaszTörlés
  2. Új próba 2
    ő
    ű
    Remélem, megkapja mindenki. :)

    VálaszTörlés
  3. Elvileg megcsináltam az e-mail értesítést. Most már mindenki kap értesítést, ha új bejegyzés vagy hozzászólás történik. A blog csak max 10-et engedett, így nem mindenki kapott. Most csak 1 címre küldi, és csináltam egy kisebb programot, ami olvasgatja ezt az egy e-mail fiókot, és tovább küldi mindenkinek. 10 percenként figyeli, hogy van-e új értesítő.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nemrég szóba került, hogy lehetne új hátteret választani a blognak. Próbaképpen a gyertyafenyinfo blog fejlécére raktam egy háttér választó részt. Most van rajta egy "Próba háttér 2" link, ami a mostani helyére egy Orion-ködös képet rak. Ha valakinek van ezen kívül további kép javaslata, küldje el nekem, és berakom a tesztek közé.. Aztán ha közösen találunk a mostani gyertyás háttérképnél alkalmasabbat, akkor megváltoztathatjuk.

    VálaszTörlés

Eredeti háttér | Orion köd | Világító torony | V.torony 2 | V.torony 3 | V.torony 4